۱۴
جدید ترین وعده آقای وزیر برای پرداخت معوقات فرهنگیان
 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۳
Share/Save/Bookmark
 
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان در قالب ردیفی جداگانه در بودجه امسال و همچنین تصمیم‌‌گیری نهایی برای ایجاد زبان‌های مختلف در مدارس خبر داد.
 
 
به گزارش سرویس اجتماعی پایتخت، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش چند روز پیش در آیین افتتاح 16 مرکز رفاهی در 13 استان ضمن تشکر از همکاری‌های معاونت توسعه و مدیریت و سایر کارکنان آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: بحث منزلت معلم چیزی نیست که فقط با شعار بتوان آن را بیان کرد بلکه باید تلاش کنیم منزلت معلم تقویت شود و بر این اساس اکنون 16 مرکز  در 13 استان افتتاح شد.
 
وی ادامه داد: این اقدام گامی کوچک برای تقویت منزلت معلم است و امیدواریم آموزش و پرورش در راستای تأمین رفاه فرهنگیان گام‌های بیشتری را اجرایی کند.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اسکان و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین اسکان فرهنگیان برای مسافرت‌های مختلف برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این زمینه هم به توسعه امکانات نگاه ویژ‌ه‌ای داریم.
 
فانی در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: امسال در بودجه آموزش و پرورش ردیفی جداگانه برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر  گرفته شده و این بودجه از قسمت بودجه عمومی کاملا جداست.
 
فانی با بیان اینکه امیدواریم بخشی از معوقات را به این روش پرداخت کنیم گفت: معوقات زیادی نظیر هدیه ازدواج، پاداش پایان خدمت و ... وجود دارد و با اولویت‌بندی طبق اعتبارات تخصیص یافته به آموزش و پرورش سعی در پرداخت آن داریم.
 
وی با اشاره به بحث زبان انگلیسی در مدارس بیان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با عنوان توجه به درس زبان انگلیسی برگزار می‌شود و در نهایت گزارشی ارائه  و به شورای عالی آموزش و پرورش فرستاده می‌شود تا تصمیمات لازم برای سال تحصیلی آینده گرفته شود.
 
وزیر آموزش و پرورش در خصوص آموزش سایر زبان‌ها به مدارس گفت: در این خصوص هم برای هر زبان کمیته‌های مختلفی تشکیل شده تا تصمیم قطعی اتخاذ شود.

این در حالی است که فانی ماه گذشته وعده داده بود که این معوقات تا پیش از هفته معلم پرداخت خواهد شد اما این وعده عملی نشد تا بسیاری همچنان به عملکرد نامطلوب وزیر نسبت به برآورده ساختن خواسته فرهنگیان انتقاد کنند.
کلمات کليدی: فانی ، معوقات فرهنگیان ، پاداش معلمان ، حقوق فرهنگیان
>ساير عناوين سرويس جامعه را در اين صفحه مشاهده کنيد<
کد مطلب: 79798


 
داود معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۱۶:۲۲
سلام چشمان روشن باز هفته روزها گذشت اما این هدیه ازدواج بنظر شماسروران چقدر است خیلی خیلی ناچیز اما باز نوعروسان ونودامادان به صف منتظران وعده وزیر اضافه شدن! (6881)
 
چه فایده!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۰:۱۵:۳۸
وزیرررر محتر! تو را به خدا برو معلمان را ول کن ! (6882)
 
ماندگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۰:۱۶:۴۳
شما را بخدا آقای روحانی فرهنگیان را از شر این وزیر که مرتب دروغ میگوید خلاص. کنید.بنده بازنشسته نود وسه هستم پاداش ما را کاملا نپرداخته اند اگر اکنون یک خبرنگار جلو اورا بگیرد واز پاداش نودوسه بپرسد میگوید یا پرداخت شده یا پنج درصد مانده ماروی ریال ریال این پاداش وام ویا بدهکاریم چرا با بازنشستگان نود وسه تمام نمیکنند.بچه ی من پول ترم میخاد مگه حقوق من چقدر است که هم خرج خرداد را داشته باشم و یا پول پول ترم بدهم (6883)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۲:۳۳:۴۴
روحانی خودش از همه بدتر است (6892)
 
وامانده از پاداش 93
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۷:۲۷:۱۹
عزیزم پولی دیگرنمونده به نظرم تااسفند 95پرداخت می کننداین همه جوش نزن خیال کن مهر95بازنشست شده ای والا خدای نخواسته سکته می کنی من که بی حیال شدم (6900)
 
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۰:۴۱:۵۷
این وزیر دروغگوست (6889)
 
همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۲:۲۵:۵۵
سلام وقت بخیر بازنشسته سال نود وسه هستم ومرخصی اداری طلب دارم که هنوز مشخص نیست کی پرداخت خواهد شد.لطفا یه خبر هم از مطالبات مرخصی های بازنشسته های که طلب دارند بدهید .اگه خودتون هم طلب کار بودید اینقدر تحمل می کردید؟… (6891)
 
عبدالرضا تراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۳:۵۵:۲۵
سلام و خسته نباشید چرا بودجه که تصویب شده چرانمیدهید میخواهین بانک از پولها استفاده کننده شماه را به خدا نیاز داریم و بس (6894)
 
عبدالباقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۰:۳۲:۴۱
سلام
ماجرای ما بازنشستگان93 مانند ضرب المثل امروزنقد فردا نسیه شده است.لابد می خواهند هفته معلم سال های دیگر پاداش معلم بازنشسته مهر 93 را بدهند؟!
لطفا پرداخت کنید. (6904)
 
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۸:۳۳
وقتی حرف رهبر راهم حتی درمورد معلمان توجه نمیکنن یعنی ازریس جمهورتاوزیردیگران به ا.پ اعتقادی ندارن وتاوضع به این منوال باشه باید هم خودمون رابا سومالی مقایسه کنیم نه با المان وگره وژاپن (6906)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۰۰:۲۸:۴۲
رتبه بندی سال 2/7/94 به بعد را پرداخت کنید حکم زدن اما از پرداجت خبری نیست (6910)
 
اوس تقی بازنشسته
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۱۸:۰۷:۲۶
راستی اقای وزیرمحترم شما اصلا این دردنامه هارا وقت داری مطالعه فرمایید؟بنده شک دارم وماهم وقت تلف میکنیم ترا به باورهایی راکه برایتان محترم ومقدس است به قول هایی که وعده داده اید هرچه زودتر انقلابی عمل کنید وگرنه فاجعهخ بارخواهدبود و کانون خانواده متلاشی میشود ومسؤل عواقب ان دردنیا و اخرت شما و همکانتان خواهیدبود ازخدا بترسید وزودتر معیشت همه فرهنگیان را سامان دهید. من ا....التوفیق. (6917)
 
بطحایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۳:۳۳:۵۴
اخه فرهنگیان محترم ومظلوم با این حقوق های نجومی وپرداخت های میلیونی ومیلیاردی مگه چیزی به کارمندان مخصوصا فرهنگیان میرسه نمیدونم چرا ما خوش باور وبی عاریم خوبه حالا طشت رسوایشون افتاد وهمه دنیا به لطف اینترنت وشبکه های اجتماعی فهمیدند که توی این سیستم ونظام چه خبره واقای روحانی هم دید خیلی دیگه ضایع شده بخشنامه ابکی چندروزه صادر کرد چون مگه میشه اخه کیو میخواهند توبیخ کنند.....................اره (7239)
 
ستوده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۳:۳۷:۰۰
عزیزی که نظرات راثبت میکنید جان عزیزتان چیزی را حذف نکنید مگر مواردی که توهین امیز میباشد خواهش میکنم .سپاسگزارم (7240)